Nākotne Zobu Birstē?

Ja man kāds piedāvātu pasaulē labāko parasto zobu birsti es to neņemtu. Jo jau vairākus gadus esmu atkarīgs no elektriskās zobu birstes. Nav labāka veida kā tīrīt zobus. Tieši tādēļ mani uzjautrina katru reizi kad nākas darbā dzirdēt veco ļaužu runas kā: “Ko tad tā elektriskā zobu birste iztīra labāk nekā es ar parasto “Mārketinga triks vien ir” “A plombes ārā nekrīt?” “Viņa zobus nebojā?”
Sāksim no sākuma Tā elektriskā zobu birste pilnīgi noteikti iztīra zobus labāk nekā jebkurš cits ar parasto zobu birsti (ja vien jums nav katru dienu papildus 20min laiks, kuru vēlaties pavadīt vannas istabā beržot zobus). Bet hey gan jau ir arī tādi. Laiks iet uz priekšu un tehnoloģijas attīstās. Vienīgi zobu birstes ir palikušas apmēram tādas pašas kā vienmēr. Viss jaunais no sākuma šķiet nedaudz bailīgs. Un liela daļa ļaužu izdomās vislabākos argumentus kādēļ jaunais izgudrojums nebūs veiksmīgs. Skatoties vēsturē liela daļa cilvēku neticēja nevienam no šiem izgudrojumiem kad tie tikko parādījās: Automašīna Lidmašīna Zemūdene Telefons Dators Elektriskās automašīnas Un vēl un vēl un vēl Kuru no šiem jūs neizmantojat? Nu labi elektriskās automašīnas aizvien ir dārgas un uzlādes iespējas limitētas, bet vairs nav nekādu šaubu ka tuvākā nākotnē tās būs kā viena no standarta izvēlēm. Elektriskā zobu birste nav izņēmums. Ir pierādīts zinātniski (nevis man draudzene teica) ka elektriskās zobu birstes ir daudzreiz efektīvākas par parastajām zobu birstēm. Ticēt ka tā nav ir aptuveni tas pats, kas aizvien ticēt, ka Ziemassvētku Vecītis ir īsts. (man žēl ka jums tas bija jāuzzina šādi) Vai plombes ārā nekrīt? Es pat nevēlos atbildēt uz šo jautājumu cik stulbs tas ir. Vai lietojot elektrisko skuvekli jums pēkšņi izkrīt visa bārda? Vai lietojot fēnu jums aizlido visi mati? Protams ka tas ir droši, visi produkti tiek testēti, testēti un vēlreiz testēti. Elektriskās zobu birstes ir kļuvušas populāras tirgū jau aptuveni 10gadus. Vai jums neliekas ka šo gadu laikā, cilvēki jau pirms jums būtu paspējuši masveidā sūdzēties, ja tiešām pēkšņi visiem sāktu krist laukā zobi? Secinājums Elektriskā zobu birste ir manuprāt labākā lieta kurā ieguldīt naudu. Ir daudz opciju un kompāniju kuras piedāvā savus modeļus. To cik dārgu vai lētu modeli izvēlēties ir katra paša ziņā, bet katram tādu vajadzētu.