Driftojam pa flīzēm ar elektriskajiem tricikliem WOLFTRIKE

Beidzot arī es pameiģināju. Biju redzējis jau iepriekš šos aparātus grupas Bermudu Divstūris video klipā, kā arī vairāk kārt dažādās kuponu vietās un iespējams arī citur. Bet līdz šim vēl nebiju izbrīvējis laiku šiem agregātiem. Ir labs un arī ne tik ļoti. Atkarīgs no tā ko sagaidāt.

Kas tas ir? Viņu pašu vārdiem:


Ja nezinat ko sagaidīt.

Tad jums tiešām ļoti patiks. Ja jūsos ir nedaudz trakuma iekšā un vajag to izlaist laukā tad šeit to var izdarīt. Var uzņemt ātrumu, nedaudz pakustināt stūri un jūs jau izslīdat taisnē, līkumā varat pat neko speciāli nedarīt, galvenais laicīgi stūri grozīt un gāzi piedot lai nesanāk apmesties otrādi.

No sākuma var likties dīvaini, bet pēc īsa brītiņa pierod un jau var izņemt visus līkumus ar elegantu sānslīdi. Kad šī prasme apgūta var censties iemācīties apgriesties par 360 grādiem taisnē un turpināt braukt uz priekšu.

Ja zinat ko gribat sagaidīt

Tad varbūt nebūs tik jautri. Man ļoti patīk kartingi, ātrums, adrenalīns, sacensību gars, bet šeit tā nebūs. Kaut gan arī jums dod ķiveres (jo tomēr ir iespējams iebraukt vairākos betona stabos), satraumēties nav iespējams. Ja nu vienīgi kāds garāmbraucošais iebrauks jums kājās, bet arī tam nevajadzētu atstāt nekādas paliekošas pēdas. Trase ir ļoti līkumota un ātrumi nebūs lieli, kā arī driftojot ļoti ļoti samazinās ātrums. Līdz ar to arī izpaliek viss tas kas man tik ļoti patīk kartingos. Šis ir vairāk "čilošanas" pasākums. 

Kautgan maksimālais ātrums šiem aparātiem noteikti varētu būt 50km/h bet šajā trasē vienkārši nav vietas, lai ieskrietos līdz tādiem ātrumiem, + visticamāk kādā brīdī sāktos sānslīde. Pieļauju domu, ka ātrākais ar kādu ātrumu šajā trasē varēsiet braukt ir ap 20km/h lai nenāktos ielidot riepu sienā un izkrist no sēdekļa (kas man kā iesācējam sanāca)

Vai es došos vēlreiz?

Diez vai, bet es nenožēloju ka izmeiģināju. Es domāju lielākajai daļai cilvēku šis tiešām ļoti patiktu un varētu atgriezties vēl un vēl. Tai skaitā arī es brauktu vēlreiz, bet tikai, ja cena būtu zemāka. (Ar šo es nekādi nedomāju ka cena ir par augstu, manuprāt tā ir atbilstoša)

10min brauciens izmaksās 10 eur. Kas ir aptuveni tikpat cik brauciens ar kartingu. Bet tā kā kartings manā emocīju grafikā sniedz daudzreiz labākas emocijas, (jo patīk lielāks adrenalīns un ātrums) es izvēlos kartingu. Bet tā jau ir gaumes lieta.

Ja kompānija nesastāv tikai no "Petrol Heads", tad šis būs tas braucamrīks, kas patiks arī mierīgākiem cilvēkiem un drošvien lielākajai daļai meiteņu.

(Ar šādu aparātu jūs nebrauksiet. Šis ir tikai dekorācija, dabūsiet tādu kāds ir fonā.)

P.S. Šī varētu būt lieliska vieta uzņēmumu ballītēm (siltā laikā), jo viņiem ir pieejamas plašas telpas ārpusē ar galdiņiem, dīvāniem, grillu, savu smilšu laukumu kā pludmalē un pat savu skatuvi.

(Mani piesaistīja "Pumba" (No multenes Karalis lauva) uz jumta.)